شرایط و قوانین


 

شرایط و قوانین اقامتگاه بومگردی جورگ

1 - لطفا در صورت تمایل، هدف از انتخاب اقامتگاه جورگ را برای ما بازگو فرمایید تا بتوانیم خدمات قابل قبول ارائه دهیم.

2 -  لطفا برنامه سفرتان ( وسیله سفر، ساعت ورود، مسیر ورود ) را اعلام فرمایید تا در صورت لازم راهنمایی صورت گیرد.

3 - در صورت تمایل به استفاده از ترانسفر با هماهنگی از قبل و پرداخت هزینه ای جداگانه، ترانسفر انجام می گیرد.

4 -  خواهشمند است 15 کیلومتر مسیر منتهی به روستای جورگ و اقامتگاه که جوامع محلی سکونت دارند و گاها در کنار جاده با دامهایشان می باشند، با احتیاط کامل رانندگی فرمایید و از مسیر زیبای کوهستانی،جنگل و رودخانه لذت ببرید.

5 -  خواهشمند است برای حفظ یکپارچگی اکوسیستم برای نسل های حاضر و آتی از هرگونه اعمالی که ماهیت یا موجودیت طبیعت اقامتگاه و منطقه را به خطر انداخته یا تهدید نماید از جمله تیراندازی،شکار حیوانات،قطع درختان،بوته کنی،آلوده کردن آب،مصرف بی رویه آب و غیره جدا خودداری فرمایید.

6 - خواهشمند است از ریختن زباله بخصوص پلاستیک و ته سیگار در محیط اقامتگاه و طبیعت اطراف جدا خودداری فرمایید و میهمانانی که کمترین زباله را تولید نمایند، هدیه ای از طرف اقامتگاه تقدیم می گردد. ( اکو کمپ بدون زباله )

7 - با توجه به محیط باز اقامتگاه و امکان اشتعال درختان جهت روشن نمودن آتش با راهنمایی مسئول اقامتگاه فقط از اجاق های جانمایی شده استفاده فرمایید.

8 – با توجه به اینکه اکو کمپ جورگ در یک منطقه کوهستانی با طبیعت بکر واقع شده و فاصله تقریبی 30 کیلومتر تا اولین امکانات شهری را دارد، در صورت نیاز به وسایل و موارد شخصی ضروری آن را به همراه داشته باشید.

9 - لطفا جهت رفاه حال سایر میهمانان از ایجاد سر و صدا خارج از عرف در طول روز و بعد از 12 شب خودداری فرمایید.

10 - چنانچه میهمان خسارتی به اموال اقامتگاه وارد نماید برآورد هزینه آن بر عهده اقامتگاه بوده و ملزم بر پرداخت هزینه می باشد.

11 - از ورود حیوانات خانگی به داخل اتاق ها معذوریم.

12 – اکو کمپ جورگ خود را ملزم به رعایت کلیه قوانین عرفی و رسمی کشور می داند، از اینکه شما نیز ما را در این امر همراهی می کنید، سپاسگزاریم.

13 - کلیه میهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی اقامتگاه می باشند.

14 - تیم اکو کمپ جورگ در تلاش اند تا شما میهمانان عزیز اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید، همچنین این مجموعه به شما اطمینان خاطر می دهد که در صورت رعایت الزامات و قوانین مجموعه و منطقه تجربه ای متفاوت را لمس خواهید نمود.

نویسنده : مدیر سایت
سه شنبه 21 آبان 1398
    
بازدید: 2802
    
زبان : فارسی
    
کمپ جورگ

نظرات

کمپ جورگ
طراحی سایت و سئو : مرکز طراحی وب زئوس